İŞLETMELER İÇİN KURUMSAL EĞİTİMLER
- EYVAH! KURUMSALLAŞMAM LAZIM ‘Profesyonel Yönetim Teknikleri ‘EĞİTİM İÇERİKLERİ
EYVAH KURUMSALLAŞMAM LAZIM “Profesyonel Yönetim Teknikleri Takım Çalışması
- Kurumsallaşma Nedir? Ne Değildir?
- Kurumsallaşan firmaların ortak özellikleri
- Kurumsallaşma yol haritası
- Kurumsal check-up analizinin yapılması
- Sistem kurma Teknikleri
- Profesyonelleşme eğilimi ve değişimi sağlama unsurları
- Fiziksel kurumsallaşma yolcuğu için ön hazırlıklar
- İşyerinde zaman yönetimi sorunlarının düzeltilmesi
- Zaman yönetimi takip ve kontrol sisteminin sağlanması
- CRM nedir? Ne işe yarar.( Müşteri İlişkileri Yönetimi ve satış sonrası hizmet)
- Kurumsallaşmada Sıklıkla Karşılaşılan Problemler
- İşyerinde katılımcı ortaklığın sağlanması
- Kobi içinde Motivasyon ve iletişim teknikleri
- Toplantı yönetimi ve teknikleri
- Kriz dönemlerinde stratejik planlama ve Swot analizi (Kobi Analizi)
- “Müşteri Ne İster, Rakip Ne Yapamaz” Modelinin oluşturulması
- Yazılı kültürün oluşturulma teknikleri
- İnsan kaynakları metodolojisi(doğru işe, doğru insan modellenmesi
- Şirket anayasasının oluşturulması
- İç öneri sistemi sağlama çalışmaları
- İç ve dış müşteri kavramları
- Müşteri memnuniyetimi? Müşteri sadakati mi?
- Kalite Yönetim sistemleri hakkında fayda ve uygulamaları
- LİDERLİK BECERİLERİ EĞİTİMİ
Genel Açıklama: Özellikle firmalarda yönetim kadrosunun,
LİDERLİK BECERİLERİ EĞİTİMİ
- Liderlik Nedir? Ne Değildir?
- Liderlikte organizasyon becerisi
- Lider kime denir, yönetici kime denir?
- Liderliğe giden yol haritası nedir?
- Ekip yönetimi takip ve kontrol sisteminin sağlanması
- Aile Şirketlerinde Liderlik Modeli nasıl oluşturulur?
- Liderin kişisel gelişim haritasının belirlenmesi
3-GRUP MOTİVASYON EĞİTİMİ Genel Açıklama :Kurumsal yapımızı oluştururken her kademeden yönetici ve çalışanlarımızın şirkete olan duygusal bağlılığı rekabet üstünlüğünü sağlar.Motivasyon eğitimi ile yetenekli çalışanlarımızı şirketimizde tutmak ve yeni yetenekleri şirketimize çekmek gelecek için hayati önem taşımaktadır.Çalışanların bağlılığı ve mutluluğu liderimizin davranışlarına bağlıdır.Liderimizi çalışanların kişiliklerine ve motivasyon beklentilerine göre değişen ve pozitif davranışlara ulaştırmak ve şirketin iklimini olumlu şekilde yönetmelerini sağlamak şirketimize rekabet üstünlüğü sağlanacaktır. Motivasyon Eğitiminin Hedef Kitlesi ; Şirket içerinde yönetim kadrosu ve pozisyonlara aday olan her kademedeki yöneticilerin motivasyon eğitimine katılması uygundur.
- Kişisel motivasyon bilgilerini öğrenebilmek
- Çalışan bağımlılığının sağlanması
- Şirketimizin geleceğini güvence altına almak
- Mutlu bir şirket ve olumlu iklimin sağlanması
- Düşünce Kalıplarını genişletmek
- Farklı yapılardaki kişilerle etkin iletişim kurabilmek
- Sürekli iyileşme
- Ruh Halinize sahip çıkmak ve yönetebilmek
- Kişisel hedefler koymak ve kararlılık
- Sürekli gelişim
4-İŞ HAYATINDA ETKİLİ İLETİŞİM TEKNİKLERİ EĞİTİMİ EĞİTİM PROGRAMI EĞİTİM İÇERİĞİ
İletişim Becerileri Eğitim Programı, katılımcılarının şimdi kim oldukları ve gelecekte kim ve nasıl olmak istedikleri konusunda kendilerini ciddi olarak görmeleri için tasarlandı. Katılımcılarına iletişimin nasıl çalıştığı ve özgüveni yüksek ve akıcı iletişim kurmanın nasıl olduğunu anlamaları fırsatı sunar. İletişim becerileri, pek çok disiplin açısından fark yaratır. Özellikle de liderlik, insan ilişkileri ve yönetim becerilerine ciddi katkılar sağlar. Kurs, katılımcılarına istedikleri zaman, istedikleri etkiyi yaratmak amaçlı, araçlar, özgüven ve enerjiyi sağlayacak araçları kazandırmak için tasarlanmıştır. Eğitim programı, etkili kişisel iletişim teknikleri ve dinamikleri ile başlayıp, algının ince detaylarına ve oradan da sunum ve ilişki geliştirmek için gereken tüm etkilere uzanan keyifli bir yolculuktur.
PROGRAM İÇERİĞİ
- İletişim Planı hazırlamak.
- Kişisel iletişim algısını yönetmek
- İletişim Döngüsü
- İletişim ve Eğitimin 7 unsuru
- Başarılı bir iletişim yaratmada kişisel roller
- İletişimi etkileyen iç ve dış faktörleri tanımak
- Savunmaya geçmeden iletişim kurabilmek
- Beden Dilini mesajıyla uyumlu hale getirmek
- Sözsüz iletişimin incelikleri
- Sözsüz mesajları okumak ve çevirmek
- Mükemmel bir ilk izlenim yaratmak
- Reflektif dinleme
- Aktif dinleme
- Zor iletişim durumlarıyla başa çıkmak
- İnsan davranışlarını tanıyabilmek
- Tepkileri öngörmek
- Çatışma yönetimi
- İletişim problemlerini pratik yollarla çözmek
- Zor insanlarla başa çıkmak
- İletişim tarzını geliştirmek
- Topluluk karşısında konuşma becerisi geliştirmek
- Etkili sunum becerileri geliştirmek
- Diksiyonu ve sözel iletişim becerilerini geliştirmek
- Ahenkli tavır ve davranış gelişimi
- Lider düşünmek
- Liderlik duruşu
- Yazılı iletişimde açık, net ve anlaşılır iletişim
- Hedefe yönelik yazılı ve sözlü iletişimi geliştirmek
5-ZAMAN YÖNETİMİ TEKNİKLERİ Kişilerin zamanını yönetmesi Kişisel etkinliği arttıracaktır bu durum özellikle şirketlerin kurumsal yapısının gelişmesi için bizzat önemlidir.Şirketin kendi zamanını yönetebiliyor olması,bireylerinde iş ve özel yaşam dengesini sağlayabilmesi sonucunda işleri yetişen ,iletişimi mükemmel ,çalışanları mutlu bir şirket oluşumu sağlanır.Zamanını yöneten verimliliği yüksek ,iş kalitesi sürekli iyileşen ve stresini yöneten bir şirket olmak amaçlanır. Zaman Yönetimi Eğitimi Hedef Kitlesi ;
- Zamanını yönetebiliyor olmak,
- Kişisel Etkinliği yüksek yöneticilerle çalışmak
- İşlerin yetişmesi ve müşteri memnuniyeti sağlamak,
- Hedeflere ulaşmak,
- Stresi yönetebilmek,
- İş verimliliği ve kalitesini sağlamak,
- Olumlu iletişimin olması,
- Mutlu çalışanlar,
Devamını oku